Festivali su važni događaji sa dugom tradicijom. Neki od njih nastali su u antičko doba u zemljama poput Egipta i Grčke. Trenutno postoji niz vrsta proslava među jednim od najvažnijih tipova je festival pjesama. Muzički festivali su niz efikasnosti odvojenih od normalnog perioda izvođenja, kao i obično, međutim, ne stalno, raspoređenih oko koncepta ili teme. Proslave pjesama imaju brojne funkcije, poput propedeutičke, zabavne, informativne, kognitivne itd. Live efikasnost je neophodna komponenta razumijevanja pjesama. Percepcija emisije uključuje tri različite komponente-publiku, umjetnika kao i postavku koncerta. Ovaj rad se uglavnom misli kao studijski proizvod, čiji je glavni cilj da razjasni standardne karakteristike festivala, njihovo značenje kao i termine koji se odnose na njih. Značajna komponenta savremenog društva, koja postaje široko rasprostranjena pojava, su događaji njihova vrijednost je uslovljena i pojačana sve većim interesovanjem za ravno uključivanje u njih. Generalno, festival označava društveni događaj sa planiranim programom, uspostavljen tradicijom ili organizovan pod pokroviteljstvom brojnih društvenih kompanija, ustanova i timova ljudi. Termin događaj ima etimološku osnovu u latinskoj riječi” festivus”, koja je označavala proslave i bankete. [1] festivalska Događanja mogu se podijeliti na brojne vrste: filmske, pozorišne, pjesme, sezonske, gastronomske, duhovne i druge.
Pjesme proslave
Proslave pjesama su prilike koje sadrže kolekciju efikasnosti umjetnika na određenoj lokaciji, objedinjene ujedinjujućim stilom ili idejom, npr.nacionalne ili savremene moderne pjesme, ili uzorak djela popularnog kompozitora. Takođe može uzeti vrstu takmičenja muzičara, ali i zabavljača ili autora. [5] ove društvene prilike su često organizuju na proslavi različitih godišnjice braka, duhovni i javni odmor. Serija trajanja festivala pjesama razlikuje se od jednodnevnih do cjelogodišnjih događaja.
Početak muzičkih festivala
Početak muzičkih događaja. Festivali pjesama nisu novi fenomen. Grci u 6. century p. n. l.organizovali su brojne festivalske prilike, kao što su. Pythian video igre u Delphi organizovan u čast Boga ljepote, klijent umjetnosti. Uzeli su oblik umjetničkog takmičenja, na kojem su se različiti muzičari razmetali svojim sposobnostima, ali i muzičkim strukturama. 12. u XVII veku u Velsu je osnovan festival pod nazivom “eisteddfod”, koji je organizovan u svrhu pružanja Velških književnih radova i muzike nakon toga bardova. Pored toga, u Francuskoj su zapravo organizovane brojne proslave s obzirom na to 12. vijek. Bilo je različitih događaja trubadura (događaj u Puy Notre Dame). Najraniji događaj u Slovačkoj je festival folklora Východná, koji je održan 57 puta 2011.godine. Pjesme su jedina vrsta umjetnosti čiji je materijal ton. Poslednji nije normalna fizička buka, ali audio senzacija sa modifikovanim karakteristikama i izvanrednim stambenim ili komercijalnim svojstvima. To je rezultat inovativne umetničke aktivnosti, planiranog i konceptualno logičnog posla autora, uz razvoj specifičnog individualnog muzičkog mišljenja i društvenog napretka u određenom kulturnom, ali i geografskom prostoru. Pesma, svojom sposobnošću da razgovara sa osobom na određenom tipu jezika, proizvodi poseban kreativni sistem slanja informacija razumne i psihološke prirode u tipu detalja, detalja muzičke forme. Materijal muzike nisu samo asocijativne ideje, već i prevedene emocije i psihološka iskustva.
Iz tog razloga, u agregatu svih njegovih tipova, a takođe i stilova, pesme su u stanju da prikažu istinu izuzetno složenu, kao i neponovljivo odražavaju duhovni svet ljudi. Muzika je univerzalna ljudska senzacija i postaje dio društva svih etničkih kultura. Njegovi simptomi su različiti, oslanjaju se na aspekte kao što su: geografski uslovi, istorijski uticaji ili zrelost moderne tehnologije. Muzički govori su zapravo pripadali životu od pamtivijeka. Ne postoji društvo u kojem je muzički izraz samog sebe odsutan, samo se njegove konkretne vrste kao i funkcije razlikuju. Pjesme su važan element samorefleksije, kao i samoizražavanja, a kao društvena aktivnost odvaja mužjaka od životinjskog svijeta. Uobičajeno je da osoba koristi muziku da podijeli svoje emocije. Ljudi pjevaju na poslu, tokom svakodnevnih zadataka, za uživanje i zadovoljstvo, međutim, isto tako i za osjećaje tuge. U današnjem potrošačkom društvu, u doba moderne tehnologije, ali i brze trake života, vrijednost muzike se često zanemaruje. Zato se organizuju razne kulturne prilike čiji je ključni cilj privlačna rasprava o muzičkom društvu s ciljem vraćanja fokusa ljudi. Među tim prilikama su događaji. Svake godine se stvaraju novi, koji su koncentrisani u različitim muzičkim uputstvima. Vrste pesničkih događaja su kategorisane u: simfonijsku muziku, muziku vetra, mitologiju, džez, bluz, gospel, rok-pop, ljude, naciju, bluegrass kao i druge; svetske pesme, višežanrovske događaje, muzičko-obrazovne događaje.
Socijalni turizam
Socijalni turizam. Potreba za obimnim vrstama turista povezanih sa zabavom, iskustvom kao i osećanjima generalno se širi. Širok prostor za razvoj ovog iskustvenog tipa turizma nude destinacije. Stečeno iskustvo i iskustvo mogu imati oblik obrazovanja, kućne zabave, poremećaja ili vizuelnog iskustva. Postojeća istraživanja pokazuju da 137 miliona turista odlazi u Evropu zbog kulturnih turističkih atrakcija, što čini 44% svih dolazaka u Evropu. [Sradnja društva i turizma je obostrano korisna, jer njihovo međusobno funkcionisanje može ojačati konkurenciju određenih područja, ali i nacija. Ipak, ova veza se mora uspostaviti, stvoriti i također riješiti. Društvo na Svetskom turističkom tržištu proizvodi prostor za autentičnost kao i jedinstvenost pojedinih destinacija, s obzirom da je većina lokacija za turističke pojedince vezana za određene istorijske prilike, popularna mesta, ličnosti itd.
Uz povoljno funkcionisanje kulture odnosa, ali i turizma, link se može dati uređaj za vožnju visokih performansi privrede.Muzičke prilike su nepogrešiv osjećaj moderne kulture. Njihovo pregledavanje predstavlja značajan dio ukupnog obima kulturnih turista. Proslave su jedna od najvažnijih i najpopularnijih društvenih prilika. Iz brojnih razloga, oni su sve više navijača. Ovo su, za početak, zabavne prilike, čiji je cilj da se kod učesnika izazove optimalno psihološko iskustvo. Motivacija. Za učešće na festivalima i muzičkim događajima uopšte, motivacija je ključni element. Motivacija je psihološki proces stvaranja motiva. Uključuje eksterno snabdevanje i ciljeve, kao i unutrašnje motive. Za motivaciju je odlučujući unutrašnji impuls, koji formiraju biološke ili društvene potrebe. Jedna grupa društvenih potreba je kognitivna i estetska, po kojoj razumijemo raspon od elementarne radoznalosti i želje osobe da upozna svijet do specijalizovanih naučnih i umjetničkih interesa.